Všetko o nákupe
Rád by som sa s vami spojil, ako vás môžem kontaktovať?
- Najrýchlejší spôsob, ako nás kontaktovať, je prostredníctvom nášho kontaktného formulára, ktorý vždy nájdete v hornej lište na stránke nášho e-shopu. Na vašu otázku vždy odpovieme, a to najneskôr do 24 hodín.
- Pokiaľ preferujete telefonický kontakt, popíšte nám, prosím, prostredníctvom formulára, čoho sa vaša otázka týka a pripojte svoje telefónne číslo - operátor našej zákazníckej podpory vám do 24 hodín zavolá. V naliehavých prípadoch, prosím, volajte +420 228 229 967. Ďakujeme.
Ako môžem za tovar zaplatiť a aké ponúkate možnosti dopravy?
Možnosti dopravy a platby sú podrobne popísané TU.
Máte všetok tovar skladom?
Tovar máme vlastným skladom alebo u dodávateľov, od ktorých ho vo veľmi krátkom čase dokážeme previezť na vlastný sklad, z ktorého objednávku odošleme.
Ako rýchlo mi bude objednávka doručená?
- Pokiaľ je všetok tovar v objednávke skladom, objednáte do 11:00 a zvolíte platbu platobnou kartou či na dobierku, odosielame tovar ešte v ten istý deň. Objednávka je obvykle doručená do druhého dňa od odoslania.
- Pokiaľ potrebujete objednávku doručiť v čo najkratšom čase, zvážte, prosím, platbu platobnou kartou či na dobierku. V prípade bankového prevodu môže pripísanie platby trvať 1-2 pracovné dni.
- Z našej strany dokážeme ovplyvniť iba rýchlosť odoslania zásielky, nie rýchlosť dodania - tá závisí iba na dopravnej spoločnosti.
Ako môžem objednávku stornovať?
Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom nášho formulára a napíšte nám číslo objednávky, ktorú si prajete stornovať.
V zásielke nebola priložená faktúra, ako ju získam?
Snažíme sa ísť s dobou a šetriť životné prostredie, preto faktúry zasielame v elektronickej podobe. Faktúru vo formáte PDF vždy nájdete v prílohe e-mailu s informáciou o odoslaní zásielky.
Ako je to s možnosťou vrátenia alebo výmeny tovaru?
Zo zákona máte právo na výmenu či vrátenie tovaru do 14 dní po jeho obdržaní, môžete teda nakupovať bez obáv. Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach (v pätičke e-shopu). Na výmenu či vrátenie tovaru nás, prosím, kontaktujte cez náš formulár. Na vaše otázky odpovieme najneskôr do 24 hodín.
Čo ak objednaný tovar nie je na sklade?
Na našom e-shope zobrazujeme iba tovar, ktorý je priamo skladom alebo ktorý je možné pružne naskladniť od našich dodávateľov. Môže sa však stať, že posledný kus objednajú dvaja zákazníci naraz a pre druhého už nebude k dispozícii. Ojedinele tiež tovar nemusí byť už dostupný u dodávateľa. V oboch prípadoch vás budeme bezodkladne kontaktovať a ponúkneme vám riešenie.
Mám záujem o tovar, ale aktuálne nie je dostupný. Ako mám postupovať?
Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom formulára. Zistíme dostupnosť tovaru u nášho dodávateľa alebo vám ponúkneme vhodnú alternatívu. Prípadne využite tlačidlo "Sledovať dostupnosť" a odovzdajte Jožkovi svoj e-mail, hneď ako bude tovar naskladnený, bude vás informovať.
Nachádzam sa mimo Slovenskú republiku a chcel by som si u vás objednať tovar. Je to možné?
Pokiaľ máte záujem o doručenie zásielky do inej krajiny, aj to je možné. Kontaktujte nás, prosím, cez náš formulár a my vám ponúkneme riešenie.