Reklamácie
Reklamácia rýchlo a spoľahlivo
Cieľom nášho obchodu je poskytovať vždy tie najlepšie služby a maximálnu starostlivosť o zákazníkov. V prípade akýchkoľvek otázok, návrhov na skvalitnenie služieb či sťažností nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom e-mailu info@jozkovazlava.sk. Okamžite vám budeme venovať pozornosť a všetko bezodkladne vyriešime k vašej spokojnosti.
Ako u nás fungujú reklamácie?
Kontaktujte nás e-mailom na info@jozkovazlava.sk alebo cez kontaktný formulár o Vašom zámere uplatniť reklamáciu.
Po prijatí e-mailu Vašu reklamáciu spracujeme a zašleme Vám potvrdenie o jej prijatí, v ktorom bude uvedený postup na jej najrýchlejšie vybavenie. Hoci sme si vedomí, že na vybavenie reklamácie môže byť až 30 dní, snažíme sa všetko riešiť v čo najkratšom možnom čase.
V prípade, že budete vyzvaní na zaslanie reklamovaného tovaru na našu adresu, priložte, prosím, do zásielky potvrdenie o prijatí reklamácie alebo list s číslom objednávky - urýchli sa tým reklamačný proces. Bez predchádzajúcej výzvy nám, prosím, reklamovaný tovar nezasielajte späť.
V zaslanom e-maile, prosím, uveďte nasledujúce informácie:
- číslo objednávky
- názov reklamovaného výrobku
- chyba/poškodenie - chybu, prosím, špecifikujte čo najlepšie, vďaka konkrétnej špecifikácii sme potom schopní navrhnúť najrýchlejšie riešenie situácie
- ideálne priložte fotografie prípadného poškodenia tovaru/zásielky
Adresa pre doručenie reklamovaného tovaru:
Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika
Údaje pre odoslanie na výdajné miesto Packety cez službu „Medzi nami“:
Meno: RMAVRATKY
Priezvisko: Vyplňte číslo Vašej objednávky
E-mail: reklamace@zaparkorun.cz
Pobočka pre doručenie: 21697 - V Honech 690, 250 67 Klecany - Zaparkorun.cz
Odoslaním tovaru iba na našu adresu môže dôjsť k zbytočnému oneskoreniu vo vybavení reklamácie.