Loading...
Ikona košíku Košík je prázdny 0 0.00
Loading
Košík je prázdny
Nakúpte ešte za   a budete mať dopravu zadarmo.

Reklamácie

Reklamácia rýchlo a spoľahlivo

Cieľom nášho obchodu je poskytovať vždy tie najlepšie služby a maximálnu starostlivosť o zákazníkov. V prípade akýchkoľvek otázok, návrhov na skvalitnenie služieb či sťažností nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom e-mailu info@jozkovazlava.sk. Okamžite vám budeme venovať pozornosť a všetko bezodkladne vyriešime k vašej spokojnosti.

Ako u nás fungujú reklamácie?

Kontaktujte nás e-mailom na info@jozkovazlava.sk alebo cez kontaktný formulár o Vašom zámere uplatniť reklamáciu.

Po prijatí e-mailu Vašu reklamáciu spracujeme a zašleme Vám potvrdenie o jej prijatí, v ktorom bude uvedený postup na jej najrýchlejšie vybavenie. Hoci sme si vedomí, že na vybavenie reklamácie môže byť až 30 dní, snažíme sa všetko riešiť v čo najkratšom možnom čase.

V prípade, že budete vyzvaní na zaslanie reklamovaného tovaru na našu adresu, priložte, prosím, do zásielky potvrdenie o prijatí reklamácie alebo list s číslom objednávky - urýchli sa tým reklamačný proces. Bez predchádzajúcej výzvy nám, prosím, reklamovaný tovar nezasielajte späť.

V zaslanom e-maile, prosím, uveďte nasledujúce informácie:

  • číslo objednávky
  • názov reklamovaného výrobku
  • chyba/poškodenie - chybu, prosím, špecifikujte čo najlepšie, vďaka konkrétnej špecifikácii sme potom schopní navrhnúť najrýchlejšie riešenie situácie
  • ideálne priložte fotografie prípadného poškodenia tovaru/zásielky

Adresa pre doručenie reklamovaného tovaru:

Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika

Údaje pre odoslanie na výdajné miesto Packety cez službu „Medzi nami“:

Meno: RMAVRATKY
Priezvisko: Vyplňte číslo Vašej objednávky
E-mail: reklamace@zaparkorun.cz
Pobočka pre doručenie: 21697 - V Honech 690, 250 67 Klecany - Zaparkorun.cz

Odoslaním tovaru iba na našu adresu môže dôjsť k zbytočnému oneskoreniu vo vybavení reklamácie.